Jestem psycholożką w trakcie całościowego, czteroletniego szkolenia w Szkole Psychoterapii Dzieci i Młodzieży przy Laboratorium Psychoedukacji i Ośrodku Regeneracja w Warszawie. Ukończyłam psychologię na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego, a także Przygotowanie Pedagogiczne w Wyższej Szkole Biznesu - National Louis University.
Od 2012 roku zdobywam doświadczenie w pracy z dziećmi i ich rodzinami w różnorodnych placówkach. Moje doświadczenie obejmuje pracę w poradniach psychologicznych, przedszkolach, środowiskowym domu samopomocy, a także w placówkach wspierających osoby z autyzmem. Pracowałam zarówno z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, jak i z dziećmi w wieku 1-3 lat w ramach zajęć ogólnorozwojowych. Praktykę zdobywałam również na Oddziale Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym im. św. Ludwika w Krakowie. Obecnie odbywam staż na Oddziale Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
Na co dzień wspieram dzieci i rodziców w ramach własnej praktyki psychologicznej oraz w Środowiskowej Poradni Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży Euro-Medica, gdzie prowadzę terapię psychologiczną dzieci oraz wsparcie rodzicielskie. Pracuję również w przedszkolu, wspierając dzieci, rodziców oraz kadrę.
W trosce o jakość i bezpieczeństwo pracy terapeutycznej, regularnie poddaję swoją pracę superwizji - zarówno indywidualnej, jak i grupowej. Uczestniczę również w swojej własnej psychoterapii.
Nieustannie poszerzam swoją wiedzę, uczestnicząc w konferencjach oraz licznych szkoleniach specjalistycznych, między innymi z zakresu pracy terapeutycznej z dzieckiem z perspektywy teorii przywiązania, zaburzeń więzi, rozwoju społecznego, wykluczenia, budowania poczucia własnej wartości, Self-Reg, NVC, zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży, pracy z emocjami przedszkolaków, czy Racjonalnej Terapii Zachowania. Ukończyłam szereg szkoleń w ramach Akademii Różnorodności z zakresu psychoedukacji dzieci i dorosłych z ADHD i ASD oraz najczęstszych wyzwań związanych z neuroróżnorodnością. Jestem również trenerem TUS I stopnia.
Bliskie jest mi myślenie systemowe oraz psychodynamiczne, a także czerpię z podejścia poznawczo-behawioralnego.
Moje podejście charakteryzuje się odpowiedzialnością, skrupulatnością i dążeniem do najwyższych standardów etycznych.
Usługa | Czas | Cena |
---|---|---|
Konsultacja rodziców | 75 min | 360 |
Wsparcie rodzicielskie | 75 min | 360 |
Konsultacja dzieci i młodzieży lub sesja | 50 min | 220 |