Cennik

oraz ogólne warunki świadczenia usług

Warunki świadczenia usług

  1. Psychoterapia rozpoczyna się̨ zazwyczaj po kilku konsultacjach, które mają na celu badanie motywacji do psychoterapii, przeprowadzenie wywiadu i wstępną diagnozę̨ oraz ustalenie celów. Następnie wspólnie z psychoterapeutą podejmowana jest decyzja o procesie psychoterapii.
  2. Pacjent opłaca każdą konsultację z góry, do 48 godzin od momentu dokonania rezerwacji terminu za pomocą otrzymanego z rejestracji w SMS-ie linku lub przelewem. Jeśli termin wizyty będzie krótszy niż̇ 3 dni, opłaty należy dokonać w bieżącym dniu. Odnotowanie wpłaty jest jednoznaczne z rezerwacją terminu spotkania. W przypadku braku informacji o konieczności przełożenia terminu wizyty opłata pozostaje bezzwrotna.
  3. W czasie procesu konsultacyjnego można przełożyć termin konsultacji na co najmniej 72 godziny przed planowanym spotkaniem. Aby przełożyć́ termin poza godzinami pracy rejestracji można kontaktować́ się̨ SMS-em (661 308 309) lub drogą mailową (kontakt@euthymia.pl).
  4. Przed pierwszą konsultacją prosimy o przyjście 10 min wcześniej w celu podpisania dokumentów.
  5. W procesie psychoterapii, po uzgodnieniu warunków z psychoterapeutą wszystkie sesje, w tym odwołane, pozostają̨ odpłatne. Wyjątkiem są̨ sytuacje, kiedy psychoterapeuta umówi się̨ inaczej z pacjentem lub ustali przerwę urlopową.
  6. Konsultacja psychiatryczna może zostać odwołana najpóźniej 24 godziny przed zaplanowanym terminem, telefonicznie, SMS-em lub mailowo. Wizyty nieodwołane są̨ pełnopłatne.
  7. Przyjmujemy płatności gotówką, kartą, blikiem lub przelewem.
  8. Konsultacje i sesje psychoterapeutyczne indywidualne odbywają się raz lub dwa razy w tygodniu.
  9. Konsultacje i sesje psychoterapeutyczne pary i rodzin odbywają się co dwa tygodnie.
  10. Konsultacje i sesje psychoterapeutyczne pary i rodzin mogą być prowadzone przez dwóch terapeutów (koterapia). Koszt takiej sesji to 460 PLN.
  11. Sporządzenie zaświadczenia lub wydanie recepty poza wizytą jest odpłatne w kwocie 100 PLN.
  12. Sporządzenie opinii lub obszerniejszych zaświadczeń jest odpłatne w kwocie 200 PLN (oprócz opinii w procesie diagnozy ADHD i spektrum autyzmu).
  13. W przypadku konsultacji i sesji w języku angielskim lub portugalskim cena wzrasta o 50 PLN niezależnie od formy i czasu trwania spotkania.
  14. Istnieje możliwość odbycia konsultacji i sesji on-line. Prośba musi zostać́ uzgodniona najpierw z psychoterapeutą, a następnie zostać́ zgłoszona w rejestracji na co najmniej 24 godziny przed zaplanowanym terminem spotkania.
  15. Za konsultacje i sesje on-line płatność pobieramy przelewem najpóźniej do 48 godzin przed terminem.
  16. Pacjent, który posiada status studenta studiów dziennych (do 26 r.ż.) może ubiegać się o zniżkę wynoszącą 10% na 20 pierwszych konsultacji wyłącznie podczas rezerwacji pierwszej wizyty. Student będzie proszony o okazanie ważnej legitymacji studenckiej.